Onko jokin mennyt hieman pieleen uuden huonekalusi toimituksessa? Tämä on tietysti hyvin surullista, ja olemme täällä auttamassa sinua. Täältä löydät reklamaatio-oppaamme siitä, miten ilmoitat vahingosta, puuttuvasta tuotteesta tai muista virheistä toimituksessa.
Sisältö:
Reklamaatiot - Toimi näin
Kaikki reklamaatiot tulee ilmoittaa sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@trendrum.fi. Emme voi vastaanottaa reklamaatioita puhelimitse, näyttelytiloissamme tai varastossamme. Nopeinta mahdollista käsittelyä varten lähetä tilausnumero, selkeä virhekuvaus ja selkeät kuvat yhdessä ja samassa sähköpostissa. Huomioithan, että sähköpostin koko liitteineen saa olla korkeintaan 20 Mt.
Katso alta, millaisia tietoja sinun on lähetettävä jokaisesta vikatyypistä.
Kun vastaanotat uutta tuotetta, sinun tulee aina tutkia ulkopakkaus. ja mahdolliset näkyvät vauriot pakkauksen ulkopuolella on ilmoitettava kuljettajalle/huolitisjalle ennen kuin allekirjoitat tai vastaanotat paketin. Huomaa, että sinun on säästettävä kaikki pakkaukset, kun tuote on kuljetusvaurioitunut.
Kun reklamoit kuljetusvahinkoja, tarvitsemme seuraavat tiedot:
- Jos pakkaus oli pakkaus vaurioitunut lähetä kuvia pakkauksen vaurioista
- Kuvia tuotteen vaurioista. Kuvien pitää olla selkeitä ja niiden joukossa on oltava sekä lähikuvia että vähän kauempaa otettu kuva, jossa huonekalun vauriot näkyvät kokonaisuudessaan.
- Selkeä kuvaus siitä, missä kohdassa tuotetta vika on
Tuotevirheet ovat tehtaalla syntyneitä virheitä, ja tuotteissa voi olla virheitä, vaikka paketissa ei näkyisikään vastaavaa vauriota. Kyseessä voi olla väärin kiinnitettyjä osia tai maalausvirheitä jne. Tuotevirheiden kohdalla tarvitsemme seuraavat tiedot:
- Selkeä kuvaus siitä, missä kohdassa tuotetta vika on. Kirjoita käyttöohjeesta löytämäsi osan nimitys, vaihtoehtoisesti piirrä käyttöohjeessa ympyrä osan ympärille, ota siitä kuva ja lähetä se sähköpostitse meille.
- Selkeitä kuvia vaurioista. Kuvien joukossa on oltava sekä lähikuvia että vähän kauempaa otettu kuva, jossa huonekalun vauriot näkyvät kokonaisuudessaan.
Puuttuva osa/puuttuva tuote
Jos toimituksesta puuttuu jotain, meidän on tiedettävä tarkalleen, mitä puuttuu.
- Jos jostain paketista puuttuu jokin osa, meidän on tiedettävä, mikä osa puuttuu. Kirjoita käyttöohjeesta löytämäsi osan nimitys, vaihtoehtoisesti piirrä käyttöohjeessa ympyrä osan ympärille, ota siitä kuva ja lähetä se sähköpostitse meille.
- Jos lähetyksestä puuttuu kokonainen paketti, sinun on kerrottava, mikä tuote puuttui toimituksesta
Jos olet saanut tuotteen, joka ei vastaa tilaamaasi tuotetta, meidän on saatava kuva vastaanottamattasi paketista. Ota kuva pahvilaatikon ulkopuolella olevista tuotetiedoista. Joissakin tavaroissa nämä tiedot ovat sen sijaan liimatussa tarrassa, joten tarvitsemme kuvan siitä. Sinun EI siis pidä lähettää kuvaa itse lähetystarrasta. Näiden tietojen avulla voimme nopeasti nähdä, missä virhe on tapahtunut ja korjata sen.
Jos olet avannut paketin ja nähnyt saaneesi väärän tuotteen, tarvitsemme myös kuvan tuotteesta.
HUOMAA Kun havaitset virheen saamassasi tuotteessa on erittäin tärkeää, että säästät kaikki pakkaukset mahdollista palautusta varten.